TR.GG | osmanlı | the-ottomanss | site rank | | Bilgiler | Eğlence |HTML KODLAR ve herşey burada!!
  Z
 
ZİNDANLAR

İtalya

Level 10 - Karanlık Orman, Gustavonun Köy Evi
Level 20 - Mist Daglari, Ejder Hazinesi
Level 40 - Kurt ini, Karanlik Cetelerin Magarasi
Level 70 - Antik Tapinak, Gizli Mezar
Level 90 - Barbar Köyü, Zagrashin Kalesi

Cermenya

Level 50 - Magara Tapinagi - Karanlik Yeralti Mezarlari
Level 60 - Lanetli Köy - Viking Deposu
Level 90 - Ölüler Tepesi - Esrarengiz Laboratuvar

Afrika

Level 30 - Voodoo Tapinagi - Cehennem Azabi Tapinagi
Level 40 - Kan Magarasi - Piro nun Hazinesi
Level 80 - Umpokta Klani - Festival Alani 


** İtalya'dan Afrika'ya yolculuk yapmak için, Mist dağları "Ejder Hazinesi"zindanını tamamlamak zorundasınız.

**İtalya'dan Cermanya'ya yolculuk yapmak için, Kurt İni "Karanlık Çetelerin Mağarası" zindanını tamamlamak zorundasınız. 


Level 10'a ulaşıldığında, yolculuk yerlerinde bulunan zindanlarda kavga edebilirsiniz, örneğin, karanlık ormanlar; 





Zindan haritasının altında zindan patronuna karşı kavga etmek için yapılmak zorunda olan vazifeler bulunur.

Zindan puanları, yolculuk puanlarından ayrıdır; yani zindanlarda kavga etmekle yolculuk puanları kaybedilmez; veya tam tersi, ve Zindan puanları yolculuk puanları gibi her saat kendini yeniler.
dolu "hp" ile zindanlardaki her dövüşe girebilir ve böylece kavgalardan sonra gladyatörünüzü iyileştirmek için kullanılabilir maddelere ihtiyaç duymazsınız.

Zindanlarda hiçbir düzey koruması yoktur. Eğer donanımlı olmadan veya yeteri kadar iyi silahlanmadan leveliniz 60 iken leveli 12 olan rakibinizle kavga ederseniz, rakibinizin leveli düşük olduğu halde yenilebilirsiniz. Gladyatörünüz zindanda mutlaka donanımlı olmak zorundadır, aksi taktirde "çıplak" olarak dövüşe girdiği unutulmamalıdır.





Zindanlarda rakipler, yolculuklardakilerden çok daha kuvvetlidir; bu yüzden, bir dövüşte ayakta kalabilmek için, donanımlı olan paralı askerler grubuna sahip olmalısınız.
Senin ve paralı askerlerinin veya zindan rakibinin, yaşam gücü bittiği zaman dövüş biter. Öyle ki zindan dövüşlerinde, dağıtılan zarar önemli değildir, rakibinizi yenmek zorundasınız.
Böyle dövüşler birçok raund sürebilir, bazen 120 veya daha fazla raund, ve bazen daha çok dövüş etmek, zindan rakibinin, seni veya paralı askerlerini sersemleten veya öldüren hamleleriyle daha çok zarar vererek dövüşün son bulmasına neden olur.

Zindan patronunu yendiğiniz zaman,bir (Ruh sınırı) maddesi alırsınız, bu yüzden ; ün, şeref ve tecrübe elde etmek için iyi donanımlı askerlere sahip olmaya çabalamalısınız.
Oyuncu, seçilen zindanla 7 gün uğraşmak zorundadır, eğer istemiyorsa ancak 7 günden sonra seçeneklerini değiştirebilir. (Eğer oyuncu, "zor" seçeneğini seçtiyse ve zindan onun için gerçekten çok zor gelip zindan rakiplerini yenemediyse, zindan ayarlarını "kolay" veya"orta" zorluk dercesine değiştirmek için 7 gün beklemek zorundadır.

Zindanı başarılı bir şekilde tamamladığınızda bu başarınız , diğer oyuncular tarafından görülebilen oyuncu istatiklerinde görüntülenir.

İlk olarak, hangi zindanların sizin o anki level'inize uygun olduğunu bilmeniz çok önemlidir, mevcut düzeyinize göre kusursuz donanımlı olsanız bile yüksek levelli zindanlarda rakiplerinizi yenmek imkansız olabilir.









Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

 
  ToPLaM 12 ziyaretçi (40 klik) KiŞi ZiYaReT ETti  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=